Sep 01 2010

Luati teapa trimitand colete prin Fan Courier

Published by under Diverse and tagged: , , , , ,

Articol publicat in: Afaceri, Personal


Tin sa va anunt inca de la inceput ca scriu cele de mai jos fiindca doresc foarte mult sa va aduc la cunostinta, tuturor persoanelor care ajung pe aceasta pagina, calitatea execrabila a serviciilor pe care domnii de la curierat FanCourier le presteaza. Pur si simplu m-am saturat de nesimtirea lor si am decis sa o si impart cu cineva, in speranta ca ma voi simti mai bine daca ma descarc.

Am facut proasta alegere de a contracta firma mentionata mai sus din motive pe care nu le voi mai enunta. Important este ca in data de 27.05.2010 am reprimit doua colete ce contineau doua lavoare din acryl, refuzate de client pe motiv ca erau facute tandari. La noi au ajuns mai rau decat la client. I-am tot contactat pe domnii de la curierat sa imi spuna si mie ce s-a intamplat cu ele. O doamna de la ei mi-a spus clar ca daca nu sunt echipate cum trebuie ei nu mai pot face nimic si ca despagubirea nu se ia in calcul in acest caz. Deci mi-am asumat clar responsabilitatea ca din momentul in care le-am predat spre livrare ele vor fi aruncate si mutate cu nesimtire de catre saracii curieri din diverse locatii in altele ca niste saci de cartofi.

E, cu alte cuvinte, am ajuns la concluzia ca din moment ce nu exista siguranta ca acele produse ajung neavariate la destinatar mai bine imi schimb frumos firma de curierat. I-am gasit exact pe cei care sa ma ajute si sa ma respecte drept client fiind atenti cu ce colete trimit (Posta Atlassib). Mi-au fost ridicate oglinzi si cabine din sticla si au ajuns intacte la client, fie si in Cluj, Arad, Timisoara….

Chiar azi (01.09.2010) am intampinat alta problema cu un colet trimis prin faimosii Fan Courier. Dupa ce firma nou contractata mi-a livrat o oglinda in perfecta stare, clientul mi-a inapoiat-o pe motiv ca dispunea de un defect din fabrica. A facut alegerea sa mi-o retrimita prin Fan. A ajuns praf. Deja nu imi mai fac nici un fel de speranta ca se va acorda despagubirea.

Tin sa multumesc conducerii Fan Courier pentru serviciile “exemplare” de care dispun si imi cer scuze ca i-am deranjat trimitatnd coletele pline cu “cartofi”.

Share on FacebookShare on Facebook

Share and Enjoy:

No responses yet




Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)

Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X